Thursday, December 16, 2010

dikala dulu...

dgn adik aku dan sepupu2 aku :)

kecik2 dh suke posing ;D

dgn adik aku...lawakan..heheh

dgn adik aku dan umi aku...bangga tunjuk gigi..hahaha

aku dan sepupu2 aku..comelkn?? huhu

kelakar gak aku tgok pic aku time masa kecik2 dulu..hehehe...dgn hitam n berambut kerinting...hehehe...tp comel tetap ada..haha..dulu rambut aku panjang..aku bangga dgn rambut aku...tp masa sekolah kwn2 aku suke panggil aku meggi...hahaha...sbb rmbut aku mcm meggi...smpai skrg pn de pggil aku cmtu lg...tp aku x marah...sbb tu kenangan aku...hehehe...bila teringat balik...aku senyum je...de ke meggi dorg pggil aku...hahaha...tu yg time mkn meggi aku,aku mesti teringat panggilan manje aku dulu tu..heheh...dulu aku ni kurus je...mkn byk mana pn susah nk gemuk...de yg pggil aku bini popeye..pastu yg best nye aku pakai spek mata besar n tebal...hahahaha....bayangkan la dgn rambut kerinting pastu dgn spek mata lagi...dasatnye...cara fesyen pn aku tgok kelakar gler...tp bg aku dulu fesyen tu yg paling cantik...hihihi...jgn jelesss... ;p urmmm...bler dh dewasa teringin plak nk jd budak2 mcm dulu...g sekolah ..g main masak2...tgok tv 24 jam...tgok cite kartun feveret...hihi...cpt je masa berlalukn??

No comments:

Post a Comment