Wednesday, December 15, 2010

Alhamdulillah....

11.12.10 tarikh yg akan menjadi kenangan antara aku dan dia....cam tak percaya je aku dan dia akan bertunang...rs cam mimpi je...hihi...aku ni dulu susah gak nk syg pd lelaki..tp kali ni aku percaya...percaya pd CINTA...hehehe...dulu masa kecik2 aku asyik pikir je..umur bpe aku kawen...dgn sape aku akan bertemu jodoh...skrg dh tahu sape yg akan berada disisi aku...Insyaallah....masa majlis tu...aku ni x duk diam..heheh..tgah pikir pe la dorg bincang kan...pe yg akan jadi...dup dap dup dap...hehe...bler dh kene pggil...pe lg..trs jd ayu gitu...hehehe...senyum2 manis la konon...hihi...tibe2 jd pemalu...pape pn sume nye selamat..suke aku...hehe..dan dia pn gembira...3 tahun kami bercinta...now bercinta+bertunang...teringat pd lirik lagu...Sesuatu yg tak disangka seringkali mendatangi kita...now kiteorg dlm mood bertunang...dan dh jnji sama2 akan bersama susah sng dan hadapi dugaan yg datang...amin...

`

Sharezol & Sharina










5 comments:

  1. rndu sys rina.. congrats syg..
    lub u..
    hope sys kekal nan abg till ur las breath...

    ReplyDelete
  2. thx dear..hihihi...doa kan la ye..sis pn doa adik kekal hingga ke syurga :)

    ReplyDelete
  3. congrates ako doakn skenyerrrrrrrrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  4. hehehe..thx babe...aku doa yg baik tuk ko jugak..hehehe

    ReplyDelete