Thursday, April 5, 2012

kembali

weeee..lama nye tak jenguk blog aku ni..bersawang!hahaha..terlalu bz xde ms nk update blog..heheh..rinduuuuuu...hehe.. now aku dh married..hehe.. aku nikah pd 30.09.11..skrg dah 5 bulan jd isteri pada Sharezol

..
isteri yg baik ni..hahah..bila dah berumahtangga ni..sgt la seronok sbb sumenye bebas bersama si dia..dan dah tak perlu nak ikat perut mcm dulu, skrg pun saving lagi tp taklah smpai ikat perut mcm dulu huhu..dulu aku kurang bab masak ni walaupn sebenarnya aku mmg suke memasak dr kemas rumah (jujurnye) hehe..skrg aku makin pandai masak (ikut selera kami berdua) tak pasti la kalau tak sedap pula pada org lain sbb seronok pula tengok lauk dan nasi mesti licin..senang hati aku hehehe.. psl senang hati sgt smpai badan kami makin berisi..aku dan dia pula makin gemuk hehehe..bulat sungguh la kami berdua..uwaaa..

bulat dah kan..beza betul lah aku ms thn lepas dgn thn ni..naik 2kg trs..bmi ideal aku 45kg..ni dh kira over klu 47kg..huhu..kene berpuasa la jwb nye..heee..tapi aku makin kuat makan..aduh caner la..pls help me..aku takleh nak makan sebarang ubat sbb aku memang plan nak mengandung huhu...mengandung?hehehe tu nati buka topik baru ye..hihih
ok la,aku nak off blog jap..nak pegi lunch dengan suami tercinta hehe ;)

No comments:

Post a Comment