Tuesday, April 5, 2011

mcm2 je...

< fuhh..dh lama x masuk blog aku a.k.a diary on9..hihi..disbbkn bz aku terlupe yg aku de blog..hehehe...skrg ni aku cbuk nk survey mcm2..byk hal upenye klu wat keje wedding nih..hehehe..mggu lps baru je jupe mak andam..mak andam yg aku jupe tu pnh diguna khidmatnye oleh adik aku..so aku just survey n tertarik plak dgn pakej dia..hihi..tema tuk mlm dh ada..cuma nye yg siang je masih dlm perbincangan..bln 5 baru nk tgok baju..huhu..now tgah survey katering tuk booking date..de la jupe 2 3 katering yg best2..so kene pilih btl2 nih..aku pilih ikut bajet yg aku ade..xnk berlebih2 sgt..ye r..duit simpan berthn xkn habis kn gitu je kn..eeee...syg tau..huhu..aku wat majlis ikut yg aku impikan dan yg aku mampu..mesti best kn..hihi..urmm..rindu kt kucing2 yg kt umah mak aku..sekor dh kene bg pd sedara..uwaaaaa...dh la yg tu aku suke..ptt la rindu..upenye dh jauh dr mata.. ;( very rindu tau..bobo skrg dh bunting,makin lama makin garang..xley nk manje2..geram je..hihi..nk mrh payah lak..binatang..hihi..tgu la, nak g umah mak aku..mane thu dh beranak ke..kihkih..mesti comel anaknye..(if ikut bobo la..klu ikut jantannye..xthu la..hihi) .. now nk cite psl anak buah aku lak..makin demok tau..haih..gewam seyy..hihi bdn dia dh naik 6kg tu..pastu kuat ngomel..klu tipon mama dia..mesti dgar sore dia ngomel..haih..gewam gewam sgt...rindu dendam lg..rindu kt bau baby lutfil ;p kdg cam x sangka je aku dh de ank buah..hihi..cpt je ms berlalu..sonok de baby ni..penyeri hidup..hihi..lg pn dia cucu sulung..mmg meriah n sonok la famili kiteorg..hihihi



No comments:

Post a Comment